Fidelity MAiS Hotelske in gostinske informacijske rešitve
  • Domov
  • Rešitve
    • Fidelity HMS
    • Fidelity WebRes
    • Fidelity RMS
    • Fidelity Banquet
    • Fidelity Leisure & Wellness
    • Fidelity Medical
    • Guest Loyalty
    • Hotelinco PMS Service
  • Storitve
    • GDPR
  • O podjetju
    • Novice in obvestila
    • Newsletter
    • Partnerji
    • Kontakt
  • Podpora
  • Novice & Blog
  • English

​konferenčni centri

Fidelity banquet & event - celovita informacijska podpora za upravljanje dogodkov

Fidelity Banquet & Event je informacijski sistem, namenjen upravljanju večjih in manjših kongresnih centrov ter hotelskih namestitev s kongresnimi dejavnostmi. Omogoča avtomatizacijo in celovito podporo pri upravljanju prireditev in dogodkov, kot so konference, seminarji, banketi, zabavne prireditve, poroke, sestanki idr. 

Fidelity Banquet & Event ponuja popolno rešitev za konferenčne centre. Namestitev in uporaba rešitve je mogoča kot samostojna rešitev ali pa je integrirana z drugimi rešitvami za upravljanje kongresnega hotela.

Ključne lastnosti

Fidelity Banquet omogoča celovito upravljanje dogodka, tako da podpira različne poslovne procese in omogoča:
  • povpraševanje stranke (celovito upravljanje povpraševanj od začetka do konca, vsi podatki povpraševanj so ločeni od podatkov dejanskih rezervacij), 
  • priprava ponudbe stranki z različnimi opcijami (profesionalen izgled ponudbe), 
  • koledar dogodkov,
  • ažuren status vsake rezervacije,
  • rezervacija prostora in dodatkov,
  • grafični prikaz dvoran in prostorov,
  • sprejem depozitov in izvedba plačil,
  • online registracija udeležencev dogodka v realnem času, rezervacija mize/sedeža, izvedba plačila po spletu, izdaja kartic/vstopnic,
  • dodeljevanje, nadzor ter usklajevanje  nalog in aktivnosti,
  • spremljanje dodeljenih nalog (monitoring),
  • catering, pijača in hrana (beleži zalogo pijače, izdelava paketnih icen in zaračunavanje po različnih cenah - osebje lahko enostavno uporabi določeno ceno za določen dogodek.)
  • pravilna dostava AV opreme in izvedba cateringa,
  • izvedba posameznih dogodkov (delovni nalog), 
  • obračun (upravljanje računov in plačil), 
  • zgodovina in kartoteka naročnika,
  • poročila in statistika.

Na voljo svetovanje, strokovna uporabniška podpora (24 ur, 7 dni v tednu) in vzdrževanje.

Več informacij v predstavitveni brošuri Fidelity Banquet - pdf.

Referenčne inštalacije: Thermana Laško kongresni center, Hotelski konferenčni center Grand Hotel Union

Primer dobre prakse: Sodoben informacijski sistem za povečanje kakovosti storitev Grand Hotela Union
MAiS Informacijski sistemi d.d.
Leskoškova cesta 10, 1000 Ljubljana 
T: 01 500 2100
F: 01 500 2130
E-mail: fidelity@mais.si
Storitve
Produkti

Newsletter
Picture

© 2020 MAiS d.d.  - Vse pravice pridržane.                 O podjetju     Pogoji uporabe   Kontakt  
  • Domov
  • Rešitve
    • Fidelity HMS
    • Fidelity WebRes
    • Fidelity RMS
    • Fidelity Banquet
    • Fidelity Leisure & Wellness
    • Fidelity Medical
    • Guest Loyalty
    • Hotelinco PMS Service
  • Storitve
    • GDPR
  • O podjetju
    • Novice in obvestila
    • Newsletter
    • Partnerji
    • Kontakt
  • Podpora
  • Novice & Blog
  • English