Fidelity banquet & event - celovita informacijska podpora za upravljanje dogodkov
Fidelity Banquet & Event je informacijski sistem, namenjen upravljanju večjih in manjših kongresnih centrov ter hotelskih namestitev s kongresnimi dejavnostmi. Omogoča avtomatizacijo in celovito podporo pri upravljanju prireditev in dogodkov, kot so konference, seminarji, banketi, zabavne prireditve, poroke, sestanki idr.
Fidelity Banquet & Event ponuja popolno rešitev za konferenčne centre. Namestitev in uporaba rešitve je mogoča kot samostojna rešitev ali pa je integrirana z drugimi rešitvami za upravljanje kongresnega hotela.
Ključne lastnosti
Fidelity Banquet omogoča celovito upravljanje dogodka, tako da podpira različne poslovne procese in omogoča:
Na voljo svetovanje, strokovna uporabniška podpora (24 ur, 7 dni v tednu) in vzdrževanje.
Fidelity Banquet & Event ponuja popolno rešitev za konferenčne centre. Namestitev in uporaba rešitve je mogoča kot samostojna rešitev ali pa je integrirana z drugimi rešitvami za upravljanje kongresnega hotela.
Ključne lastnosti
Fidelity Banquet omogoča celovito upravljanje dogodka, tako da podpira različne poslovne procese in omogoča:
- povpraševanje stranke (celovito upravljanje povpraševanj od začetka do konca, vsi podatki povpraševanj so ločeni od podatkov dejanskih rezervacij),
- priprava ponudbe stranki z različnimi opcijami (profesionalen izgled ponudbe),
- koledar dogodkov,
- ažuren status vsake rezervacije,
- rezervacija prostora in dodatkov,
- grafični prikaz dvoran in prostorov,
- sprejem depozitov in izvedba plačil,
- online registracija udeležencev dogodka v realnem času, rezervacija mize/sedeža, izvedba plačila po spletu, izdaja kartic/vstopnic,
- dodeljevanje, nadzor ter usklajevanje nalog in aktivnosti,
- spremljanje dodeljenih nalog (monitoring),
- catering, pijača in hrana (beleži zalogo pijače, izdelava paketnih icen in zaračunavanje po različnih cenah - osebje lahko enostavno uporabi določeno ceno za določen dogodek.)
- pravilna dostava AV opreme in izvedba cateringa,
- izvedba posameznih dogodkov (delovni nalog),
- obračun (upravljanje računov in plačil),
- zgodovina in kartoteka naročnika,
- poročila in statistika.
Na voljo svetovanje, strokovna uporabniška podpora (24 ur, 7 dni v tednu) in vzdrževanje.
Več informacij v predstavitveni brošuri Fidelity Banquet - pdf.
Referenčne inštalacije: Thermana Laško kongresni center, Hotelski konferenčni center Grand Hotel Union
Primer dobre prakse: Sodoben informacijski sistem za povečanje kakovosti storitev Grand Hotela Union